Men jag känner mig så svag

Jag håller på att ladda upp filmerna från idag på youtube. Men det tar ett tag.
Om ca en timme är det nog klart! :)

Det började hagla, blixtra och åska här. Och gör fortfarande. Haha, det är lite mysigt tycker jag!
Jag äter natrurgodis, eller heter det så? - aja, det är gott. Känner mig lite nyttig iallafall!
Mina fötter gör ont från idag, jag kan lova er.
Brända axlar fick jag på köpet, det svider. Men det är inte rött, utan det är brunt - yes!
Vi hörs snart, over and out

Kommentarer
Postat av: Näth

hejdär:) vad glad jag blir! din blogg är härlig din med. gillar josé gonzales som du har och naturgodis är min favorit. hoppas din dag har varit hääärlig



pussss!

2008-07-14 @ 18:05:15
URL: http://papercutwords.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0