Min bebis

Sebastian ligger och snarkar på mina ben. Regnet öser ner, jag har knappt musiken på datan.
Jag lyssnar på en låt jag fick av en vän i april, dem påminner så hemskt mycket om simon. vad hemsk jag känner mig..

Just nu vill jag bara fly, rymma till jim. Krypa ner brevid honom. Gråta och trösta... Vet inte varför jag känner mig ledsen, men jag är det. Jag mår piss, helvete. oscar har slutat höra av sig. men det är inte därför jag mår dåligt, utan det känner ett ton lättare... Jag vill fråga hur han mår, men jag vet redan hur han mår. Han mår skit dåligt. jag med
jim, snart kommer jag...
Jag måste logga in på playahead och skaffa en ny låtkod till bloggen, hihi !
Skriver snart. over and out

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0