Next norrköping!

Snart är vi i Norrköping, skönt att vi börjar komma hemåt.
Men vi ska stanna och äta mat tror jag, mysigt!

Imorgon ska jag träffa vega, skit kul! :D Det var länge sen man såg den lilla krabaten. Vi ska nog bara njuta av vädret och ha kul.
På söndag ska jag nog bara tvätta, tror jag iallafall. Jag har ju inga kläder längre, eller jo. Men bara smuts kläder.
Måndag blir det bio med Isabelle, vi ska se Mamma mia!
Tisdag Jobb!
Onsdag Jobb!
Torsdag - Söndag, bara ta det lugnt! :)

Det är ju inte långt kvar tills skolan drar igång, jag kan inte säga att jag längtar. Men jag saknar min klass, och det ska bli kul och träffa dem man inte har träffat på hela sommaren! Sen blir det seriöst igen, kämpa dag in och dag ut för att orka gå till plugget dagen efter. Men min bästis har lovat att stå vid min sida och hålla mig uppe, hoppas att vi klarar det!

Nu ska jag gå och sakna S lite mer än vanlig. Ha det bra!
Over and out

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0