Ord.

Ligger i sängen utan sängkläder som mamma tog till tvätten, fast det är skönt. För då är det inte så varmt! Brevid mig ligger vårat "Sommarträningspapper" åh.. ont i magen, jag orkar inte. Jag vill inte. Jag måste!
Tar väl en runda och går ut och springer ikväll eller något, ska även färga håret ikväll! Om det inte kommer upp något annat ;p
Jag lyssnar på härlig musik, så får mig och le. Vilja dansa!

Just det, jag vaknade av ett sms idag.. Det stog, "är du kär i mig?"
Jag kunde inte hålla mig för skratt, herregud. Jag svarade "haha, nej... vad har du fått det ifrån då?"
Tur att man skrattar det första man gör på morgonen, det är härligt!
Nej nu ska jag börja borsta håret, ska klippa mig ikväll också. Jag gör det själv. Ganska bra på att klippa mig själv, fast lite jobbigt! Ska även klippa pappa. Nu kommer säkert någon tänka - vadå har ni inte råd och gå och klippa er hos en frisör eller? jo tänk för att vi har det! Men det är väl bättre och låta mig göra det, om jag kan? ;) Vi hörs.
Over and out

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0