Planering

Imorgon så ska jag göra någon nytta.
Ska faktiskt baka till min familj, min kärlek.
Sedan ska jag cykla, vet inte vart. Men någonstans blir det! ( bara om det inte regnar )
Lägga in bilder på datan. Ett jävla måste!
Städa mitt rum, kanske en aning stökigt. Jag vet inte.

På söndag bär det av ner mot kålmorden!
För på måndag ska vi ( några familjer ) kolla på apor, isbjörnar, delfiner och massa coola djur!
Sedan ska vi neråt i landet, men ni som följer bloggen vet att jag har mobiltbredband.
Jag kommer blogga från sveriges alla hörn och kanter, i två veckor!

Angelica har somnat, så rycker hon till, börjar skaka.
Jag blir jätterädd, så hade hon drömt att hon och jag cyklade på en sten och ramlade. haha, sötnos
Nej men vi hörs!
Over and out


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0