Roligt..

Så, ni kanske ser att jag har gjort lite saker i bloggen.. igen! Grå bakrund, vet inte varför men det var bara något som kom igen, eftersom jag har haft det förut..
Sedan har jag satt dit en liten bloggkoll ikon eller vad man ska kalla det, så nu kan ni klicka dära. Så lägger ni till mig på bloggkoll, viffigt va? Jag tyckte det var bra men jag ska nog göra mer saker ikväll, men jag vill att någon kan göra en bloggdesgin åt mig. Jag har ingen större lust och betala heller, men ni som vet någon som kan. Kontakta mig på - [email protected]
Nej nu ska jag gå och spela fotboll. Sen ska jag äta tacos, puss! Over and out

Kommentarer
Postat av: emma

svar: ehm nej inget spec just nu.kom hem från norge idag så..tack. själv? (:

2008-07-18 @ 13:05:30
URL: http://kalasemma.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Lever du tjejen? Du har inte hört av dig nåt :) nu har jag skrivit om hur det gick idag när jag ringde Jakob ;) puss!

2008-07-18 @ 18:03:07
URL: http://papercupwords.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0