Sånt skit

1. Vad heter du? Lina
2. Vilken låt lyssnar du på just nu? Någon depplåt
3. Vilken ögonfärg har du?  Blå, Grön, Grå
4. Vem tänker du på just nu? Matte
5. Önskar du att någon var hos dig nu? Nej
6. Vilken är den bästa resan du gjort? I dont know, alla är väl lika bra? ;p
7. Gillar du att åka utomlands? Jo.
8. Skulle du vilja flytta? Trivs här
9. Om du svarade ja vart isåfall? Bort här ifrån
10. Saknar du någon? Nej
11. När var du på stan senast? Vet inte
12. Vem fick du ett sms ifrån sist ? Tobbe, han frågade om jag var ledsen.
13. Tror du på kärlek? Hell no, jo det gör jag
14. Är du kär? Nope.
15. Vilken är den bästa drycken? Vet inte.
16. Har du någon vän du litar extra mycket på? Jim
17. Vem utav dina kompisar bor närmast dig? Jim tror jag.
18. Är du arg på någon just nu? Ja...
19. Vad gjorde dig mest glad igår? Allt gick snett igår.
20. Använder du din mobil onödigt mycket? Ja
21. Brukar du prata i telefon med personer du aldrig träffat irl? Händer.
22. Brukar du sporta? Ja.
23. Vad har du gjort idag? Färgat håret, träffat jim
24. Ångrar du någonting som hänt idag? Nej
25. När duschade du senast? Idag.
26. Hur många konserter har du varit på? Minns inte
27. Har du någon gång träffat ditt favorit band? Jag gillar så många band.
28. Vart skulle du vilja åka på semester? Vet inte nu
29. Är du nöjd med ditt hår? Nej, fuck it!
30. När klippte du dig senast? Förrgår
31. Vad är de två värsta sakerna du varit med om? Vill inte tala om det.
32. Vad är det bästa du varit med om? Finns mycket
33. Vad finns på dina väggar i ditt rum? Palla!
34. Samlar du på något? Ja
35. Äger du något instrument? Nej
36. Är du medlem på Myspace? Nej
37. Vad ska du göra imorgon? Bada
38. Har du några syskon? Ja, jimmie
39. Har du MSN?  Vad är det?
40. Vem känner dig bäst? Ingen tror jag.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0