Sen upptadering.

Goddag!
Klockan nio väcktes jag av mamma och pappa - skynda dig, båten går om två timmar!
jag vill inte!! skrek jag, hela tiden. Men när jag väl har kommit på den dära båten, blev det riktigt mysigt. Det satt några roliga personer framför mig som skoja och fick mig på riktigt bra humör! :) Efter 45 minuters båtresa i skärgården så gick vi på en ö som var bland dem finaste sakerna jag har sett. Det var urfint där. Vi gick ett litet tag, och jag kom på - fan jag har inte kissat! Och jag har problem med mina njurar, men jag lyckades hitta en toalett. hihi! Men vi kom iallafall till en litenliten sjö som det var röda näckroser i ! ( i vanliga fall är det vita, detta var det coolaste jag har sett ! ) Så vi fotade. När vi var påväg ner mot en liten resturang så hoppade jag och pappa på berget och puttade varandra ( som vanligt, när inte brorsan är med, då får pappa ta stryk )
När vi kommer fram till till stället vi skulle äta satt vi uppe på en veranda och åt. Jag åt pannkakor med grädde och sylt. Resten åt fisk.
Vi njöt av solen och den härliga utsikten, men tillslut fick jag nog och skulle upp på berget ! Så jag och pappa börja springa upp. När vi kom till punkten som var högst på hela ön och jag fick fota börja vi hoppa neråt. 
Vi klev på båten tillbaka och åkte hem. Men när vi sitter på båten så säger det något " det är en havsörn över oss " och alla kollar upp.. Ingen i våran familj tycker det är så märkvärdigt eftersom vi har två större på åland.
En timmes resa tillbaka och vi kom "hem" igen. Då börja jag spela fotboll och störde alla andra! hihi.

Vi åt god middag och hela dagen flöt som på sirap. Förutom att jag igentiligen ville sova idag, men det får bli någon annan dag, för imorgon ska vi till gamelby. Då ska jimmie och tina komma. Så kul! :)
En hel dag utan data blev det idag, eller inte en hel då. Men nästan ! ;)
Vi hörs imorgon! Over and out

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0