Självförtroende

Jag har fått nån fråga om mitt självförtroende, om jag har bra eller dåligt.
Och jag har väl inte för bra men inte sämst heller, har dem dagarna jag står framför spegeln och tänker " Wow, såg riktigt bra ut idag "
Sen har jag även dagar då jag vill lägga mig under täcket och ligga där hela dagen..
Jag skulle nog kunna ha högre, om jag inte hade blivit så nedtryckt jag blev för ett antal månader sedan..
Jag känner dem som har lite för högt, och det blir bara jobbigt då. När dem ska skryta om sin " Snygghet "
Men jag känner även dem som har för lågt, dem som bara säger att dem är fula, värdelösa och ni vet hela den ramsan?..
När jag blev så nertryck och mitt självförtroende var noll, då satt jag framför spegeln, jag letade minst fem saker vad jag gillade med mitt utseende. Jag hittade mina ögon, mina armar, mina ben ( längden ) , min ansiktsform och mina fingrar.
Sen tänkte jag efter fem saker jag är bra på och då hittade jag : Dela med mig, Ha roligt och skratta, Lyssna, Vara både oseriöst och flummig, men kan även vara seriös och lugn, Och jag har lätt för att skaffa nya kontakter och kompisar.

Jag hittade massa dåliga saker på vägen, men lärde mig att frysa bort dem.

Kommentarer
Postat av: ANNA

vad fint skrivet!





Jag är medlem på gratisbio.se sedan ett tag tillbaka, och nej nej sluta inte läs!, jag trodde inte heller på det från första början. Men så gick jag med iallafall och jag kan garantera dig - det är 100 % seriöst och man får det som lovas. Det fungerar så att man samlar in poäng från att t ex delta i gratis undersökningar, värva andra medlemmar eller att handla via sidan på något helt annat (t ex nelly.se, halebop.se, la-redoute.se, ellos.se, yves-rocher.se, parfym.se, bokus. com -you name it!) När man fått ihop ett visst antal poäng (vilket inte är svårt) så får man i utbyte en gratis biobiljett, eller ett stort presentkort på t ex H&M.

Svårare än så är det inte, och kom ihåg att det tar inte många minuter att signa upp! :) det är helt kostnadsfritt, det enda du går med på är att samarbeta med deras sponsorer - och du får belöning för det!



Du kan väl iallafall kolla in länken? :) tusen tack på förhand! /Anna

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=11766

2008-07-12 @ 13:11:26
Postat av: Marcus

haha thx. :D



Stod hela kvällen och målade igår, men det enda jag fick fram var ett par ringar i olika färger ^^

:P



bor du i Sthlm?

2008-07-12 @ 13:29:42
URL: http://marroux.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack för kommentaren i min blogg!



Jätte härligt att du kan tänka så om dig själv- precis så det ska vara för att man ska må bra och ta hand om sig!



Ha en fin dag du också!

2008-07-12 @ 13:32:56
URL: http://emmaasilverberg.blogg.se/
Postat av: Isabella

Ditt självförtroende verkar vara helt perfekt :) asså man ska inte tro för mycket om sig själv men samtidigt ska man ju inte gå runt och tänka att man är helt värdelös. Alltid bra med lite lagom :) eller vad man ska säga. Bra skrivet också tycker jag!

2008-07-12 @ 16:29:05
URL: http://belliiiis.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0