Skin

Nu sitter jag här igen, jag har precis målat naglarna. I bara en basfärg, sen så ska jag prova det nya som jag köpte för någon dag sedan.
Pappa sitter och klagar på att det luktar nagellack i bilen, och jag säger att han ska hålla för näsan. Haha.
När vi kommer fram så ska jag kanske ta en joggingtur, men bara kanske för jag vill inte ut och springa på okända marker. Men jag får se hur det blir.

Ikväll så ska vi käka köttbullar, hahaha. Jag bestämde såklart för jag är så himla trött på grillat som vi har ätit varje dag sen förra lördagen, på ett ungefär!
Nejmen vi hörs snart, jag vill ladda upp bilder. Men min kabel till mobilen ligger längst bak och längst ner i bilen. Jag orkar inte dra upp den! Så vi hörs snart!
Over and out

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0