Snart Södertälje!

Ja, som rubriken lyder!
Jag är snart hemma. Men ska inte träffa någon idag, har sakt nej till minst fem personer nu. Eftersom jag måste hinna packa upp, byta mina sängkläder, gå ner i tvättstugan ( eftersom vi hade visst tvätt-tid ) och kunna koppla av.
Jag och mamma kanske sticker iväg och badar, hih. Så mysigt :)
Måste bara säga att jag har blivit brun igår-idag. Bra att ha lite färg innan vi trallar oss ner till Thailand och steker. I september! Sen kanske i Februari. lina kommer vara ute och resa mycket iår kanske?
Måste bara säga att vi ska till Mallis om ett år också, men det är bara ett kanske. För min mor fyller jämt då.
Jag har varit där en gång tidigare, mamma och pappa har varit där två gånger. Då är det när farfar har fyllt år, då skulle dem vara en liten suprise! Haha, snacka om att dem lyckades. Farfar slängde igen dörren mitt i ansiktet på mamma och pappa. Snällt va ? :) Min farfar var en riktigt buse ;p

Ni måste säga att jag har varit bra och blogga idag? eller?
Jaja, nu har jag inget mer och säga, vi hörs om nån timme eller två !
Over and out

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0