Sommarklick

Har redan bestämmt outfit till imorgon, emh.. bra va?
Fotar den och det imorgon, såklart.
Nu ligger jag i sängen och kopplar av, jag har sovit i mammas säng i två dagar. Men jag kan inte sova bra i hennes säng, jag stormtrivs i min!

Dock ska jag inte sova ännu, jag ska kolla på film om en timme kanske.. Även om det känns att ögonlocken ska falla ner vilken sekund som helst. Ska försöka att hålla ögonen öppna!

Som jag sa till tobbe, jag vill inte hem. Jag vill till Åland istället, eller någonstans, bort från huddinge.
Nej vi hörs snart! Over and out




Kommentarer
Postat av: martina

haha jag ska görade =D

dom e najs=)=)

2008-07-19 @ 22:16:02
URL: http://smilin.blogg.se/
Postat av: bella

åh trevligt, hoppas du också har en bra kväll! jag sitter i soffan och chillar för tillfället, känns kanon :P ha det riktigt gött!

2008-07-19 @ 23:01:55
URL: http://brutalabella.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0