Söndagsöndagsöndag

Detta är första gången jag längtar till söndag, men inte mycket alls. Bara lite grann..
Då kommer nämligen några kompisar till oss, den enda besvikelsen är att Johan har en kompis med sig, och dem är urtråkiga när dem är med varandra. Så det får bli en hel till vecka och umgås med vuxna om jag inte får med mig någon kompis.. hm, lyckas jag?

Just det,
jag lyckades dra mitt finger urled idag när jag skulle knäcka dem, det var bland det äckligaste jag har varit med om kan jag säga! Jag skrek men fick tillbaka det rätt, men nu kommer det hoppa lite sa pappa. Haha, det roligaste var att pappa satt och filmade medans, alltså han skulle filma hur mycket jag knäcker dem, så drar jag fingret urled. Allt bara blev knas, och det gick från skratt till tårar till skratt igen.
Jag ska nog sluta knäcka fingrarna nu.

jag vill här ifrån, nu! vi hörs, over and out


Kommentarer
Postat av: Peaches

jadu, det är inte många gånger man längtar till söndag :)



Glöm inte att kolla in vår blogg om du har tid! Svara gärna på frågan och ge lite tips ;)

2008-07-17 @ 13:23:35
URL: http://iwonderyouwonder.blogg.se/
Postat av: johanna

hihi fett kul du och din pappa värkar ha xD

2008-07-17 @ 18:44:25



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0