Svaren

Tog en kortfrågestund, orkade inte vänta mer.




Har du pojkvän? isf vad heter han? eller gillar du nån speciell? 
Nej jag har ingen pojke just nu. Nej jag gillar ingen just nu :)

Är du oskuld?
Om du får gissa tre gånger, vad svarar du då? ;)

Sover du på magen, ryggen eller sidan?
Jag tror att jag sover på magen eller rygger, har ingen aning.

Hur många seriösa förhållande har du haft?
Ett par stycken.

Vad är din riktiga hårfärg?
Född platinablond, men det blev mörkare det senaste året. Nu har jag färgat

Vilken kompis tycker du om mest?
Jag älskar alla mina vänner!

Vem tycker du om bäst, mamma eller pappa?
Båda, kan inte välja dära!

En stor dröm för dig?
Att bloggen blir stor

Mellan eller vanlig mjölk?
Jag slutade dricka mjölk när jag var två år.

Hur gammal är du ?
 Jag är 13, fyller 14 i vinter

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0