Sverige!!

nu är jag på väg hem, ååh så skönt.
Tycker ni att jag ska berätta om helgen ?
Jag gör det strax, jag åkte hem idag istället för imorgon.
För simon och the family skulle hem, så jah åkte med dem.
I torsdags när vi kom fram så gick vi ner med grannarna och fikade vid vattnet.
Det var jättemysigt, och jag somnade verkligen tidigt på den kvällen.

Fredagen var chill, jag vaknade runt elva och gled ut i solen och åt en smaskig frukost och solade.
Då kom en granne och frågade om vi skulle med ner till affären, så vi åkte med dem.
När vi kom tillbaka åt jag lunch, och solade. Låg i solen och läste.
Runt sex kom simon och fia och dem, så vi drog ut på sjön.
Där åkte vi bara runt, tog det lugnt.
Gick in tidigt, satte mig och glodde på scream.
Tillslut så la jag mig i sängen och läste ut en bok.

På lördagen blev jag väckt halv nio, vi skulle iväg på marknad!
Jag drog på mig ett par kläder efter frukosten och ruffsa till håret.
vi åkte till båten, som var väldigt sen. Så vi fikade istället.
När båten kom satt vi på däck och njöt ! Jag tog några bilder..
Kvällen så var jag och simon ute och åkte, vi stannade vid en strand och satt på berget.
Där såg vi solnedgången, haha. mysigt? ;D
Vi gick in och la oss och glodde på film med fia, när dem var slut. Var det göta kanal på teven, så vi kollade på den. Jag kom in runt tolv, somnade kanske halv två.

Idag åkte vi ut med båten två gånger, bara för vi hade tråkigt tror jag.
På ålandsbåten köpte jag en parfym till bror min, som efterskott eftersom han fyllde 22 igår, grattis tjockisbror :)<3
Simon spelade mest på automaterna, och fia and me glodde på.
I bilen till vallentuna så kollade vi på film, fast bara jag och simon.
OCH NU SITTER JAG MED MAMMA OCH PAPPA !!
Over and out

Kommentarer
Postat av: larsson

Jag va ju i skåne , och där va jag hemma hos janne loffe karlsson som är typ huvudrollen i götakanal ;D <3

han bodde flott , :P

2008-07-06 @ 21:58:27
URL: http://eemmasliv.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0