Tillbaka

Nu är jag tillbaka, jag gick mest och klaga.
För att jag har mensvärk, inte kul!
Vi åker från norrköping strax, eller vi är på motorvägen nu. brumbrum

Jim står i duschen, väntar att han ska bli social igen..
Vill ni veta en hemlis.. pss.. oscar´s bror, smsar mig. säg det inte till nån!

Vi åkte förbi några som vill lifta, eller dem stog på andra sidan vägen. Mot stockholm..
Nästa sommar, ska jag till gotland. På cykel semester, med några kompisar. Jag blir den enda tjejen, inte så kul. Men fatta vad mysigt? Lyckan inom mig rusar i hundranittio.
Vi hörs snart! Over and out

Kommentarer
Postat av: I D A

Åh jobbigt med mensvärk! Har aldrig varit på Gotland men jag skulle vilja för alla säger att det är så vackert!

2008-07-15 @ 16:00:47
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0