Trötter

Nu är jag inne igen, jag och simon satt och prata skräckfilmer. Som vanligt ? :'D
Simon tyckte att jag skrev jättebra när jag visade lite texter jag har skrivit, så han blev helt för sig. Började planera mitt stora genombrott och att jag skulle bli jättestor när jag gjorde en bok och blablabla. Haha, vännen då!

Sitter och läser smaskiga bloggar, det är rikigt najs!
Imorgon runt elva sticker vi. Ska sitta i bilen ett litet tag, men jag kommer lugnt överleva. Jag älskar våran bil. Den har el-uttag som jag kan ladda datan medans jag sitter, Den han tv och xbox. Stora säten och jag gillar den! hihi :)
Skönt att komma här ifrån, Just nu är det världens drag från grannarna som har sin egna lilla alsång på skansen tror jag. Dem spelar gitarr, sjunger och super, hehe. Ja vi andra störs ganska mycket, efter att få hört det i sex timmar. Har jag börjat tröttnat!

Vi hörs snart ! Over and out


Kommentarer
Postat av: Tove

Svar. Tack. hoppas med du haft en bra dag,

2008-07-13 @ 00:23:14
URL: http://guldstrumpa.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0