Update

Nu har jag kollat på två filmer.
Jag har även ätit godmiddag och tagit en promenad.

När vi satt och åt middag cyklade det en kille förbi, han hade endast shorts på sig, han kanske var runt 12-13.
Så hör vi ett pang och han låg i diket, stackare hade ramlat. Fått cykeln över sig och fastnat, pappa hjälpte han hem och han tackade så mycket. Jag kunde inte sluta skratta för . . . det vet jag inte, men det var synd om honom iallafall!
På torsdag ska vi nog åka ner mot gamleby, det finns ett riktigt smultronställe där som alla vi tycker om! :) 
Vi är precis vid göta kanal, har en hamn 20 meter ner och det är otroligt fint här.. Men det var ändå något vi inte tyckte om.. Haha, aja.. Är man som vår familj, då är man så!
Vi hörs ! Over and out


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha, ungefär hur gammal va han ? x]

<33

2008-07-16 @ 10:44:49
URL: http://jessicadahlin.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0