Update

Vi åkte till något ställe, och jag fick med mig 10 armband + halsband och ett hårband, ett par skor, en BUS, en scrub och lite annat med mig hem. Det var rea på allt, köpte 4 armband för 30 spänn.. Vilket kap!
Sedan var det ett emo ( jag har absolut inget imot emo´sar, men han var riktigt läsklig ) som frågade om mitt nummer, jag kunde inte säga något annat, så jag tänkte snabbt på mitt gamla nummer och han fick det, haha. Undra om han får tag i mig ? :)
Tobbe åker snart, kommer inte kunna smsa honom på jääättelänge.. buhu.
Nejmen jag håller hackorna uppe, nu ska jag äta mina köttbullar.
hårzz ikväll! Over and out


Kommentarer
Postat av: Kitty

lät gott med köttbullar :)

Kika gärna in vår blogg :)

2008-07-20 @ 22:00:42
URL: http://iwonderyouwonder.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0