update

Nu är jag här, ååååh vad ni har längat. Haha, nej.
Jag gick ner till vattnet med Johan och hans kompis. Johan badade förfullt och jag satt och njöt av solen, och spanade in hans kompis som såg exakt oscar, det var läskigt.
Vi gick till deras place efter och pratade, eller pappa och Björne pratade.
Jag hittade inte tillbaka där vi bor så Johan cyklade före och visade.

Mamma lagade mat och vi åt lamm med bakpotatis. Det smakade väl som vanligt, smaken är som baken..
Efter det gick alla familjer till björne och dem. Jag började umgås med Albin och Johan.
Det var tre luftballonger som skulle upp så vi stog och kollade på de, sen gick vi tillbaka till alla andra. Vi pratade och skratta som vanlig.
Efter det gick jag och duscha, mamma stog och pratade, vi pratade allt mellan himel och jord, jag frågade varför vi inte har platta fötter, hon berättade att några har det. Ja ni fattar!
Imorgon ska vi ta båten klockan tio ut till Visingsö där vi ska köpa polkagrisar och åka häst och vagn, så mysigt!
Vi hörs imorgon, godnatt.
Over and out

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0