Update

Jag är i Järna, har varit där länge!
Jag åkte till Järna, ingen som kom och mötte mig för dem var i Kungens kurva, och jag satt utanför en krog och vänta på dem. När dem väl kom dit så gick vi in på krogen och tog en cola.
Efter det åkte vi hem till Bellas pappa och började montera ihop deras nya våningsäng, men jag skulle hem och hämta saker men tåget var inställat så jag struntade i det!
Vi gick till coop och köpte cola, när vi kom tillbaka fortsatte vi med sängen, efter nån timme var vi klara och nu håller vi på med en byrå!
Jag sover kvar här inatt, så det blir inge mer bloggande, im sorry!
Hörs imorgon! Love you.
Over and out

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0