kärlek

Tjaloppsan i huset, nu är det så att den otroliga jim är inne och smyger runt här, och jag tänkte kan ju dra några rader om min käre lina dårå. jo jag minns första gången jag såg dig, som om det vore igår.. jag kan säga att jag såg att det fanns något i dig som ingen annan har, något som man inte kan se utan bara känna, tanken kom upp i skallen, undra hur det skulle kännas att lära känne henne, den blonda lilla flickan som bara strålade i det härliga vädret, inte kunde jag ge upp här? vi fick kontakt och lärde känna varandra mer & mer. vi blev faktist rätt tighta direkt, berättade saker för varandra som ingen annan visste, men helt plötsligt så är det som om du bara försvann ur mitt liv, jag behövde dig inte? jag vet inte hur den tanken kom upp, men jag lämnade dig så att säga.. dagarna gick, jag kände mig ensam, lämnad, helt tom.. men det var ju mitt fel, det var som om jag gav upp halva mitt hjärta.. funkar inte riktigt, Jag skrev av misstag till dig... och kolla vad det ledde till, vi är tightare än vad någon kommer kunna förstå sig på, jag älskar det där misstaget.. men det är ju inte dock ett misstag om man vänder på det. allt var ett rent helvete när jag lämnade dig, du och jag blev VI igen, och jag är så lycklig över att ha dig lina. Vi har gjort så mycket tillsammans, ditt skratt får mig verkligen att lé och jag menar det, vi bråkar aldrig, det har hänt 1-3 gånger kanske. hur ofta är det? aldrig enligt mig. Vi tar oss alltid rakt upp på vägen när vi ibland står och lutar på kanten och vill försvinna, så har vi alltid tagit oss vidare, du och jag, tack vare att vi har varandra, vi har varit med om så mycket tillsammans, våra hjärtan har krossats i tusen bitar flera gånger men varenda gång har vi suttit ner och byggt ihop det som om det vore ett pussel, och alltid har vi lyckats, ingen sänker oss sålänge vi håller ihop. jag älskar verkligen att få se dig le, skratta när du helt enkelt är på bra humör, du är verkligen så vacker och underbar vännen, vi har så många minnen, så många stunder tillsammans så jag tror jag måste köpa nytt minneskort till min skalle snart asså, hehe. du är den jag litar på till över 110% den som alltid finns där, den som aldrig kommer svika en det är du. så va jävligt avundsjuka att lina är min, det finns ingen som du. ingen är perfekt på våran jord, men fan, inte är du långt ifrån må jag säga. du vet om att den dagen du sover på gatan är du alltid välkommen hos mig, och det är inget jag bara säger, även om det är jag som får sova på golvet i mitt rum. min säng är alltid din okej? jag kommer aldrig svika dig, aldrig ljuga för dig, aldrig lämna dig, jag lägger mig på natten med ett leende på läpparna för jag vet om att jag har en av världens bästa människa inom mig, i mitt hjärta, ni vet hur alla pratar om att ett föralltid aldrig håller? '' det som har ett början har alltid ett slut '' ja det har dom helt rätt i, jag ska visa världen att ett slut med ordet föralltid existerar, jag vill dö med dig vid min sida, detta är bara en början.. vi har så mycket kvar, sånt som vi inte har fått sagt, gjort mm. vi har hela livet framför oss, ett stort jävla äventyr, tillsammans? lämna mig aldrig jag ber dig när det gäller det, jag tror verkligen inte att jag vill ta ett steg utan dig, jag kommer inte klara av det. folk kan älska dig fan hur mycket dom vill, men ingen kommer älska dig som jag gör det tror jag du vet också, så känn dig älskad, du betyder verkligen för mig gumman, men jag ska röra mig nu. ta hand om dig hjärtat, kom hem nu. jag saknar dig verkligen.


''jag älskar dig'' är något som kommer från mitt hjärta in i ditt, det är inte bara ett ord utan handling, hoppas du känner den vännen min.

/ din bästavän


Kommentarer
Postat av: Louise

Jäklar vilken text. Synd att det saknades lite radbrytningar så att man vågade ge sig på att läsa den bara ;/

2008-07-14 @ 12:22:33
URL: http://losan.blogg.se/
Postat av: barajjohanna atp

jag läste, gulligt :)

japp han har tur som har dig lina :)

2008-07-14 @ 20:29:02



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0