" Vafan sover inte du? "

Borde ha somnat för länge sen, men mina ögonlock är halv vägs ner så det är inga problem.
Jag vill bara vänta till tolv, sen stänger jag av datan. hihi!
Mina bilder har plötsligt raderats från mobil, emh.. kul?
Ska försöka fixa det imorgon, för nu orkar jag inte det kan jag lova.

Dem kör race här brevid, coolt (h)
Ser hur bilarna kommer i hundranittio och sen försvinner lika snabbt.
Jag gillade detta ställe måste jag säga, men eftersom vi åker mot gamleby på tisdag så blir det inte så länge här..
Men vi har varit innan i gamleby, och det är fint dära. Badstrand, klippor och studsmatta. Det är mysigt.
Jag har 400 unika just nu, i love you!!
Vi hörs innan jag somnar. Over and out

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0