Världens bästa



Världens bästa bror, det är du hjärtat.
Du betyder så himla mycket för mig.
Utan dig så skulle jag inte må så bra som jag gör.
Du får alla att skratta, med dina torra skämt.
Vi delar så mycket, alla minnen.
När vi var och grilla, då när du och patrik lekte sälar, haha.
Eller när vi var små och cyklade och du puttade in mig i bilen och jag repade upp hela dörren, sen gjorde du lika.
Varje gång du har tagit hand om mig.
När jag skulle stanna hemma någon kväll, alla var borta.
Så fick jag vara med dig och dina kompisar, haha.
Och när vi kom hem, så satte du på en film och vi låg och kollade på den tills vi somnade.
Jag älskar dig jimmie, och hoppas din födelsedag blir lyckad.
Du är bäst.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0