You and I

Jag har en bästevän, ni vet en sådan som aldrig sviken.
En sådan som aldrig ljuger.
En sådan som aldrig sviker.
En sådan som alla vill ha.
Han har jag, han är min bästevän.
Han heter jim, jim eklund.

Jag kan klara vad som helst, bara jag har dig.
När jag har varit ledsen har du trott på mig, du har sakt att jag är stark.
Jag är stark med dig, med dig jim.
Utan dig hade jag inte varit den jag är idag, jag hade inte varit den lillatjejen som alltid skrattar.
Det var någon som sa att den ville vara mej, bara för jag alltid har kul och mår bra.
Jag har inte alltid kul, jag mår inte alltid bra.
Men för det mesta så har jag kul och mår bra, för att jag har jim.
Förlåt för alla gånger jag har sakt att jag måste gå.
Förlåt för saker jag inte har sakt.
Förlåt för alla saker jag inte har gjort.
Förlåt för alla gånger jag har varit nere.
Det är du som har tagit all skit, förlåt.
Jag älskar dig så himla mycket.
Du betyder mer än mest för mig, du ligger närmst hjärtat jim.
Du är min bästavän, jag släpper dig aldrig.
Du och jag mot världen, då klarar vi allt

Kommentarer
Postat av: jim

bästavän, jag blir varm i hela kroppen när du skrattar jag mår så bra av det, och varför ger du mig ett förlåt för all skit jag tar? jag vill dela allt med dig hjärtat, precis allt. även smärtan, du säger förlåt för saker du inte gjort/sagt mm. vi har hela livet framför oss gumman(?) så mycket underbara stunder det kommer bli, här ska vi inte stressa bästis! jag släpper aldrig taget om dig bästavän, jag älskar dig så oroligt mycket. du och jag tills vi dör.

2008-07-03 @ 12:09:33



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0