Alla har en dröm

Jag har tänk på en sak ..
dem flesta har en dröm, inte sant?
alla vill väl bli så perfekta som möljligt ? har jag inte rätt?
Jag sätter nästan alltid höga mål, det är både bra och dåligt.
Ibland når jag målen, ibland inte.
Jag är ganska så lycklig ofta, men jag kan byta humör väldigt snabbt !
Jag bor i en väldigt bra familj, jag är bortskämd och det gillar inte jag. det vet dem flesta om..
Men min mamma och pappa gillar och skämma bort jimmie och mig, så vi barn kan inte ändra på det, och man ska inte klaga.
Jag brukar få det jag vill ha, men jag har tänkt på detta..
vänskap, kärlek och lycka kan ej köpas med pengar, man är inte lycklig när man har allt, jag lina hallqvist, jag vill kunna kämpa för att få det jag vill ha, jag har kämpat mycket, det har jag ! ibland känns det som kärleken är till för några få.
ni vet den här låten " en sång för alla dom" jag gillar den låten, för den har en fin text !

Okej , texten kan vara lite krånlig att läsa, lite stavfel. ( som jag skiter i för det hör inte till den här bloggen, då får ni väl läsa någon stavningsblogg)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0