Året som har gått, 7b

Jag kommer ihåg, ibörjan av sjuan, det var så himla häftigt att gå till gymnasiumet, eller första veckorna gustav gick kvar i skolan, på biologin lektionerna när pontus och gustav retade mig för jag inte kunde säga jävlar utan jag sa jälar !
Eller när jag var sur på någon i a klassen, så smäller jag igen anitas klassrumsdörr så klockan ramlade ner och gick sönder, gud vad jag skämdes efteråt !
Eller när jag somnade på matteprovet! hahaha, det är det enda matteprovet jag inte fick godkänt på, kan förstå det.
När vi tog klassfotot, jag såg ut som värsta .. tänker inte nämna det !
På bild lektionerna när vi satt och käkade vitlöksbröd, hahahahaha, fan vad kul, muppar (a)
När man kommer där i matsalen på hgy, fan vad man blir nervös, hahahahaha!
När vi gjorde pepparkakshus i vintras, och alla slog sönder varandras, höhö.
På engelskan när jag och pierre gjorde miner mot varandra, sen sprang vi runt som töntar, det finns inte ord!
Alla slöjd lektioner, när vi har snurrat in oss i tyg, eller när alla slängde in stinkbomber hos kinesen, haha!
Det kommer alltid finnas fina minnen, alla stannar kvar.
Ni ska veta att jag tycker om er så förbannat mycket!
Nu kommer det några bilder som påminner om året, det har varit ett bra och ganska dåligt år. men seriöst, herrejävlar vaf jag älskar min klass ! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

våran klass är bäst :]

<3

2008-06-25 @ 09:17:29
URL: http://naataliiees.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0