be one

Det finns en för mig, en inte så nära killkompis.
men han har alltid ställt upp för mig, han har alltid hjälp mig.
Vi har bråkat några gånger, jag har skällt på dig, du har skrikit på mig.
Båda har gråtit, båda har skrattat, båda har mått dåligt, båda har varit lyckliga..
men när jag tänker efter, så har vi gjort allt detta med varandra ! 
 
Tre år tillsammans, utan oss hade hela gänget inte funnis, vi drog igång det !
Det var vi två som starta det från början, och patrik..
sen kom det in massor som inte jag tyckte om, så jag lämnade er.
Ni alla gjorde roliga saker, jag mådde dåligt. ni åkte och grillade på kvällarna, fiskade och sov över på landstället, jag satt hemma och ångrade mig, men en morgon, så hade jag ett sms, från dig .. det stog så här :
Hej lina, jag vet att jag har gjort saker som inte har varit så bra, jag vet att jag inte är den du vill att jag ska vara..
men förlåt mig, det kanske är försent nu, men då får jag stå det kastet, jag undrar om du vill vara med i "gänget" igen, om du vill alltså. du betyder mycket för oss, och du vet det ! vi älskar dig, men jag älskar dig mest av alla.. <3
Och jag svarade såhär : 
" hejsan .. jo förlåt själv, jag vet att jag inte är så bra, och du vet varför jag gjorde detta. jag funderar starkt på att åka till er just nu .. så vart är ni ? :D 
jag älskar er så himla mycket, du är bäst !!! " 
 
Okej .. allt är inte som det var förut, men det är sååå mycket bättre !
ni får mig lycklig, jag älskar er. utan er , ingen lina!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0