Beautiful

Jag ser in i dina bruna ögon.
Du smeker min kind, släpp mig aldrig.
Jag drar mina fingrar igenom dina fina bruna lockar.
Jag tror nog att jag inte har sett någon vackrare människa.
Du böjer dig sakta och osäkert fram, du kysser mig långsamt.
Dina läppar är sidenlena, din tunga är varm.
Du sväljer mina andetag, sedan viskar du mjukt i mitt öra ;
- jag tror fan jag är kär..
Jag kollar försiktigt in i dina ögon, rädslan av att bli såran stryper åt.
..
Jag kysser dig, två kroppar som försöker bli en.
Din mage smeker mjukt min.
Jag lekte försiktigt med fingertopparna på dina armar, jag kände spår av gåshud.
..
vi låtsasbråkar, och jag får alltid vinna.
samma kväll, sov jag över hos honom för första gången.
Dagen efter så gjorde du frukost till mig..
..
det är nu jag är kär


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0