Bilen

Nu är jag påväg hem, kan berätta om gårdagen ..
Vi åkte till kyrkan, där grät istorsett alla .. jättefint var bröllopet !
Min kusin thomas som man inte kan tro storböla, grät mest i hela kyrkan.
det var så himla fint alltså ! :)
Sen var det dop, men det var ju samtidigt eller hur man säger..
efter det var det mat, haha. det var kul men tillslut runt tolv tröttnade jag..
vi gick hem kvar i ett, då kom jag, pappa,mamma,jimmie och tina skrikandes på vägen.
hahaahah, folk måste ha trott att vi var dumma i huvudet !
Men det tog bara en kvart att gå, men det var kallt för mig som bara gick i ett linne.
imorse så åkte vi direkt och bada, så vi har badat hela dagen. skönt !
Jag har fått värsta vita linjerna efter min bikini, haha, äntligen !

Men nu sitter jag i bilen med jimmie och tina, vi är påväg hem.
När jag kommer hem ska jag träffa josefine som nog ska sova hos mig.
Vi hörs senare !
/ rockstar

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0