Dagen

Carro ringde, hon lät först som en fyllekärring, men sen började hon skratta och vi började babbla på som två skvallertanter, sen så kom några och fråga om jag ville vara med på brännboll, så jag joinade dem och gick ner på ängen, där står det minst 40 aspackade killar och tjejer, nu jävlar ska det spelas brännboll !
Jag var med dära, men sedan efter någon timme gick jag upp och plattade håret och pratade med jim, det var riktigt trevligt !
Efter ett tag kom jimmie och tina, woho! fart på familjen igen, vi gick till grannana och åt, vi kom där ifrån nu.
Nu sitter hela familjen och pratar, om typ att jag går i sömnen, eh ja ..
Jag ska snart sova tror jag, är trött och halv sjuk.
Vi hörs senare, over and out


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0