Det gör ont i mig

Okej, vi kanske inte är bästavänner. och det har väl sin anledning..
Men dem åren vi har tillsammans, dem är fina.
Visst, du har sårat mig många gånger, med sanna ord, jag har insett att jag behöver ha dig nära för att kunna bli hel.
Du har räddat många dagar, då när jag har varit nere.

Jag kommer vara din vän, sålänge det bara går..
jag kommer försöka att aldrig svika dig, för dig behöver jag för att kunna må som jag gör.
Vi delar liksom samma problem, för vi har känt varandra så länge.
Vi har samma vänner, vi är med i samma "gäng"
Men ibland är det skönt att bara få prata med dig själv, att kunna springa ifrån, att kunna gå fem meter före alla till bussen och kunna prata om alla problem på 10 minuter.
Jag tror att det var bestämmt långt innan vi var födda att vi skulle träffas och bli så bra vänner som vi är nu.
För jag älskar dig för den du är, jag kommer alltid att älska dig.
Vi har förändrats mycket sen vi träffades första gången, men att jag fortfarande älskar dig, efter all förändring, det är ett mirakel..
Du har en stor plats i mitt liv, jag kommer aldrig sumpa den ..

Kommentarer
Postat av: Caroline

till vem ?

2008-06-17 @ 00:45:51
URL: http://carruwlinebrawndt.blogg.se/
Postat av: Lina

Svar : Jag tror inte att du känner människan

2008-06-17 @ 01:13:57
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0