Du får mig att andas

Hej oscar, jag vill bara säga hur mycket jag älskar dig.
Du är mitt allt, du är hela min värld liksom.
Förlåt för att det blev såhär, det var mitt fel.
Visst, alla gör misstag, men seriöst det här är så jävla stort.
Jag älskar dig så mycket, du är mitt liv.
Första gången jag pratade med dig, du fick mej att skratta och jag fick dig att skratta.
Vi satt uppe hela natten och prata, dagen efter så ringde du mig, vi snackade länge.
När vi börja prata mer och mer, tillslut fick du mig att bli kär.
En kväll, då var allt stelt, och så sa du att du hade känslor för mig, jag svarade att jag älskade dig, och jag tror att jag gillar dig.
Vi bestämde att vi skulle träffas, så vi möttes på halva vägen var, och gick hem till en kompis till, där kollade vi på film och sen drog båda vi, vi gick säkert runt i två timmar och prata, skratta och hade mysigt.
Sedan kysste du mig.
Du får mig att le älskling, du är bäst

Kommentarer
Postat av: din älskling oscar

älskling då

det är mitt fel!

jag älskar dig jätte mkt så lämna mig inte

vi ses på måndag då pratar vi

jag älskar dig mest på jorden

2008-06-21 @ 18:19:39



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0