Ett plus

Elgiganten..
Det var bra där, tyckte både jag och mamma.
Det var stort, men hittade lätt, personalen var verkligen jättetrevlig och dem hade svar på frågorna och gav råd!
Men det tog tyvärr lite lång tid mellan sakerna..
Även fast man var trött och grinig hade dem humöret på topp!
Hon hoppades med mig att den bruna telefonen fanns, och det gjorde den!
En stor eloge till elgiganten

Plus
+
Trevliga
+ Hittade lätt det man ville ha.
+ Billigt!!

Minus
-
Lite jobbigt att få sakerna, först fick man en lapp av en tjej, sen gick man till kassan, där fick man en ny lapp av en annan tjej, sen gick man vidare och visade upp lapparna och fick ut mobilen, vilket tog väldigt lång tid


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0