Frågor

Jag har fått en del frågor, i min mejl också faktiskt.
Riktigt rolig, ni läsare, ni ska få svar nu !

Fet text = Fråga
Vanlig text = Svar

Vad spar du dina pengar till just nu? :
Jag ska ju utomlands ganska mycket iår, så till det och en ny kamera !

Vad hände mellan dig och oscar ? :
Vi bestämde oss att vara vänner istället.

Vilka i din familj/släkt läser din blogg? och vad tycker du om det? :
Mamma läser bloggen, min kusin fredrik har läst den, vet ej om han gör det länge.. Sen vet jag inte vilka som läser den, så om någon i min släkt läser den, släng in en komnentar! Jag har inget att dölja så fine dem får gärna läsa bloggen!

Hur länge har du bloggat ? :
Jag har haft tre olika bloggar, sen Vårterminen i femman. höhö!

Står du och din bror varandra nära? :
Vi står varandra väldigt nära!

Varför började du blogga ? :
Jag såg en tjej på playahead som hette emilia som hade en blogg, så jag läste den en gång, så tyckte jag att det verkade roligt, så jag började liksom sakta men säkert.

Vem var du kär i på riktigt första gången ? :
Filipfilipfilip, jag vet att det är du som har frågat din tönt :) men du var den första !

Fortsätt ställa frågor ;D
over and out

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0