Frågor

Jag får ganska mycket frågor om dagen.. så kanske kan ta och svara på några nu ..

Hur lång är du ? - Jo, jag är väldigt kort ! Jag är endast ca 1,59 cm.

Vad är din naturliga hårfärg ? - Jag har igentligen platina blont hår, alltså jag hade kritvitt hår när jag var mindre, men med åren har det blivit mycket brunare ..

Hur ser din drömkille ut? - Brunt lockigt hår, han behöver inte vara överdrivet tränad, det ser fejkigt ut.. perfekt längd, blåa eller bruna ögon.

Hur många husdjur har du haft ? - Haha, ojsan ! Alltså jag har haft en hund som hette arne, Två hamstrar som hette piff & puff, Ett marsvin som hette ludde, Pappa var delägare på en häst som heter blablabla.. kan inte stava hennes namn. :) och min lilla katt sebastian ! (a)

Hur länge har du tränat innebandy? - Sen förra året i februari. inte länge alls ..

Hur var din första kärlek ? - Haha, jodu .. räcker det att han var en idiot? :)

Vad använder du för hårsaker, tex plattång, locktång , hårspray ? - jag använder mig av plattång, hårmousse, hårspray och saltvatten, ibland wax ;)

fortsätt ställa frågor, inga frågor är dumma frågor !

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0