Gårdagen

okej , berättar om gårdagen lite snyggt ..

Vi går till bussen, jag blir generad, vi gungar, letar efter knapparna till min mobil.
Bussen kommer, det var blött över hela bussen, några kollade snett på oss,
vi går hem, får pengar, går och köper godis, några sjunger : "hejhejhej jag är bara 14 år, kom och se på mig, kom och ta på mig " till oss! sen går vi hem , går in på mitt rum och kollar på fotbollen, jag driver runt med alla på msn och gjorde hela kvällen, sen så ringde robin, så vi snackade i telefon, sen blev klockan tre så vi skulle sova.

angelica väkte mig tio. jag är trött och ska snart åka till snättringe !
pusssssssssss
/ rockstar


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0