Haha

Jag håller på att göra frukost, så skulle jag rosta mackor.
Så har vi ju loftgång, där våra grannar går in i porten, så står jag i köket med fönstert öppet.
Jag har högmusik på, och en till grej, jag har tvångstankar.. jag måste lägga ner mina mackor på ett speciellt sätt, och så har det alltid varit, och jag såg inte riktigt vart "toppen" på mackorna var, så står jag och svär för mig själv, så hör jag någon skratta, så kollar jag bak, så står min granne där och skrattar åt mej så säger han : Godmorgon på dig lina!
Så gick han iväg..
Jessica, det är han som alltid går förbi när du gör något pinsamt (a)
over and out


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0