Happy

Jimmie och tina skulle komma ner och äta hos oss ikväll, tror att dem sover kvar dära.
Jag ska få massa snyggaa kläder och en ny mobil av tina, thaanks babe !
Jag sitter i bilen just nu, måste berätta detta! :
vi åkte förbi en golfbana, så är det en gubbe som håller på att spela golf, så skulle han skjuta ( säger man så? ) så tar han i så mycket, att han ramlar bakåt. och alla i min familj började skratta åt han, haha. det var lite synd om honom, men jag har lite skadeglädje, well :) tänkte bara på oscar. haha.

Jag sitter och pratar med krille/nygren på msn, det var riktigt trevligt ^
Jag är väldigt trött på att åka bil just nu, förut så älskade jag det, det var så mysigt att se nya saker från bilen.
men nu så blir jag bara trött och illamående.. värre än förut, jag kan inte åka en båt utan att må illa, då kommer jag på när vi åker från åland, och det gungande ingeting, men jag är känslig när det är så .. så jag ligger i en soffa och spyr i tre timmar. äckligt va?! - nej det tycker vi inte om.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0