Hehe

Jag sover inte, jag är jättepigg.
Jag råkade tappa något i golvet, så mamma och pappa vakna..
Men dem kom aldrig in i mitt rum, men nu sover dem igen, tror jag :p
Jag är inte ett dugg trött, bara för jag har hållt mig ganska så sysselsatt inatt, good lina !
Gud så ljust det är ute, haha. Jag börjar fundera på att inte sova alls inatt, hmm ? låter det bra?
Jag ska ju ändå upp snart liksom, det känns onödigt och sova. haha!
Vet ni vad jag gör? Jo jag kollar kissies gamla videobloggar, haha det borde ni också göra när ni har tråkigt eller något.
Mer så stör jag mig på min laddningssladd som jag har lyckas rulla in mig i. haha, ni stör den bara mig!
Nej vi hörs senare !
Over and out

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0