Hemma

yoyoyo
Nu är jag hemma, drog till angelica.
Chillchill, när jag kom dit var vi typ ute , sen bråkade hon och hennes låstaslillebrorsa, så han spottade på henne och kasta en sten i hennes huvud .. aja !
Sen gick vi ner till bussen, det var en halvtimme tills nästa skulle gå, så vi tog det typ chill.. traskade runt och sånt.
sen gungade vi lite typ :) och jag har tappat min knappstats så vi gick tillbaka en bit, men vi hittade den inte.. :o
Sen gick vi på bussen, satt och lyssna på musik och sånt.
Vi gick och köpte godis för 104 spänn, hehe. tjocckkiiisssar ! (a)
Angelica sover här inatt, nu ska vi glo på fotbollen.
/ rockstar

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0