Hemma igen

Nu är jag hemma igen, jag gick och köpte busskort.
sen ringde jag angelica så jag åkte till henne, hon har flyttat, så hon visade mig runt :')
sen drog vi hem till mig, adde ringde och vi åkte hem till honom, sen gick vi ut.
 var ute.. sen gick vi hem till angelica igen .. skit jobbigt med skavsår !!
När vi kom hem till angelica, då åt hon, jag kollade på (h)
Sen gick vi ut vid henne, där var det massa små barn.
vi var typ med hennes systrar och en liten 97a som hetter alex, haha. jag typ drev med honom, så gulligt !
Sen så 19.40 säger jag : jag drar hem nu..
Så jag sprang till bussen som jag trodde gick 50, det tar ca 15 min och gå, så jag springer..
när jag kommer dit, så står det att den går 55 -.- så jag satt och väntade i typ 8 minuter.
Nu är jag hemma, trött som inibaljan!
Ska kolla med någon om den vill träffas.

puss ! 

/ rockstar


Kommentarer
Postat av: linnèa

kulligt :)

tur att du han med bussen då ? (aa)

2008-06-18 @ 10:27:19



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0