I will love you to the day I die

Har käkat nu, pizza.
orkade inte änns halva, en barnpizza. haha, sorligt.
Jossan kommer förhoppningsvis snart ! ;D
nu har jag lite nu musik på datan, nice !

blir tokig på min design som inte vill komma upp, fixar nog det ikväll.
Ska nog pimpa mina nya skor lite, haha.
dem var ganska tråkiga och enkla, bara ett par ballerinaskor, svarta.
så lina the pimper ska fixa dem lite. hehe !
har inte kunnat lägga in bilder heller, kameran dog ju.
Det blir nog ikväll det med, hehe.

jossan, jag kommer gnälla ett antal gånger också, jag har nämligen bränt mig på axlarna .. buhu :(
/ rockstar


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0