Im home

Nu har jag kommit hem från sommarjobbet, lyckades ta sönder kameran. eh bäst , eller vadå?
Jag och isabelle har nog det bästa sommarjobbet !
Vi packade skräp, ganska länge.
Sen så drog vi och köpte dricka och glass, så går vi mot robbans grill tror jag att det hette, så åker det förbi en buss, och busschaffören ( stavning ) liksom raggar på oss, alltså blä ! 
och när jobbet var igång igen.
så kommer det fram ett så kallat cpbarn, vet inte om det är så snällt att säga så, men aja ni förstår mig.
hon frågar bella om det regnar ute när det gör det. och jag började packa som inihelvete, för det var så himla skrattretande ! tyvärr !
tillslut springer det dära barnet iväg och jag och bella går och hämtar mer skräp, tillslut så brister vi ut i skratt och fick inte ut ett enda ljud !
Då vågade vi inte gå ner igen, så vi börjar skruva bord ! det gick ju sådära.. vi tog sönder en skruvdragare och när vi två håller på med ett bord, som vi har skruvdragare till så gör mathias fyra bord för hand ! heheh.. ^
Sen gjorde vi inte mycket mer, vi chillade mest..
När vi åker hem, sitter vi i skåpet ( vi åker skåpbil ) så åker mathias upp för en backe, och allt skräp kommer över oss, hahahahah !! så jävla kul :)
Det var dagen på jobbet liksom, laddar upp bilder senare.
/ rockstar

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0