Im not dead..

Tjena!
Har inte skrivit idag va ? :)
Jag har varit med angelica idag, men nu skulle hon hem och äta och båda har träning ikväll.
Ska på fysträning, jag kommer dö!
Vi ska först jogga typ 2 km, sen ett varv i spåret och sedan något till varv vad max sa. jag hängde inte med med aja..
Men skönt att få känna att man lever, kan ju inte bara käka och inte röra på mig..
Jag vaknade iallafall elva idag, utav tina och angelica som väckte mig, sen la jag mig och hade datan brevid men orkade inte röra mig..
Vaknade, satte på mig lite kläder, sminka mig, platta håret, you name it!
Jag har köpt ben & jerrys jag ska unna mig efter träningen, haha !
Nej nu ska jag ta det lite lugnt !
Over and out

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0