Im so sorry!

Varför ska jag leva såhär?
Såhär utan dig?
Nu när jag inte orkar.
När allt känns meningslöst.
Jag är nu föralltid ensam,
Ingen kommer få ta din plats..
.. den platsen du hade,
hade ett litet tag, en tid..
.. en tid utan tårar..
en tid med lycka..
en tid med bara kärlek.

Det känns inte rätt av dig att göra såhär,
men du gjorde ditt val,
 jag får leva med det,
men det är lugnt, jag är van nu!
van med att vara utan dig..
van med att vara olycklig.
van med tårar.
van med hat.
du sårade mig hårt, du krossade mig.

Kommentarer
Postat av: Anja

Jobbigt att vara olycklig, han förtjänar inte dig och dina tårar!

2008-06-06 @ 10:17:07



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0