Isabelle Johansson

I dem värsta stunderna har du varit där som en hjälpande hand.
Därför vill jag tacka dig!
Jag har svårt och visa min eviga kärlek till dig.
Jag älskar dig, det gör jag verkligen !

Jag säger inte att du är den enda jag behöver för att kunna överleva, för då ljuger jag.
Men om jag säger såhär - Jag skulle kunna komma jävligt långt här i livet med dig vid min sida
Du skiner som en stjärna, du lyser upp som en sol, du får mig att må bra när du bara är dig själv.
Du är inte den som leker för att få uppmärksamhet, du är dig själv och du är älskad för den personen!
Vi träffades av en slump, båda hade gått vilse i skogen när vi origenterade ( stavning ) och vi började snacka mer och mer.
Om vi inte hade träffas då, hade vi aldrig lärt känna varandra då? - Jag tror att det var bestämt långt innan vi blev födda att vi skulle bli så tighta som vi är idag
Vi är inte som dem flesta "bästisarna", vi sätter inte upp mål att vi ska känna varandra hela livet, utan vi tar dagen som den kommer. Och just därför tror jag att vi har hållt ihop så länge.

Okej, vi har bråkat.. men hur länge har vi varit osams? - max någon dag säkert !
Jag tänker vara det stödet du behöver, jag ska försöka bli den personen du ska älska mest!
Jag älskar dig isabelle johansson, det lovar jag. jag lovar och svär att finnas här för dig !

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0