Jag älskar dig, så otroligt!

Har ni någon nära killkompis?
Jag har en, han är min bästevän.
Jim heter han.

Jag vet att jag kan bete mig som skit, förlåt mig för all skit du får ta.
Men jag kan klara vad som helst bara jag har dig.
Det är bara du som ser gråten i min själ.
Bara du är lycklig så mår jag bra.
Vi har gått igenom så otroligt mycket, och det är dig jag berättar exakt till, både bra och dåligt.
Vi har gråtit tillsammans, vi har skrattat tillsammans, vi har gjort så mycket tillsammans!
Du har lämnat mig en gång, Juli till December..
Jag fattar inte hur jag kunde klara mig, det var på gränsen att jag inte orkade mer och la ner svärdet.
Jag vill tacka dig för den änglavakt du har vakat över mig.
Vi har inte bråkat många gånger, en - två gånger kanske.
Utan dig brevid mig kommer livet sakna mening, du är min medvind.
Tack för alla fina minnen vi delar!
När båda känner att vi glider ifrån varandra, så fixar vi alltid det, och blir så tighta!
Jag går upp varje morgon för din skull, jag klarar mig inte utan dig.
Du är så himla mycket för mig, och jag skulle nog inte klara mig utan dig en gång till.
Lämna mig aldrig igen, då lägger jag av.
Jag vill leva med dig och se döden tillsammans!

Kommentarer
Postat av: jim

jag blir tårögd gumman! vi har så otroligt många minnen och skratt tillsammans så jag vet inte vart jag ska ta ivägen. att lämna dig var ett misstag jag aldrig tänker göra igen. jag behöver dig vännen min. att han en sådan tjejkompis som betyde så oerhört mycket trodde jag var omöjligt egentligen. men vi är så himla tigtha så jag vet inte vad barndomsvän. jag har sagt det förut och jag säger det igen. vi klarar allt tillsammans sålänge inte en av oss ger upp! jag vill ha dig i mitt liv enda tills dagen då jag blir begravd. alla har sina dåliga stunder även vi två men som du sa vi bråkar nästan aldrig. och när det väl blir en irriterad känsla mellan oss så tar vi oss alltid igenom den. och jag kan berätta då och att jag är ledsen för att jag inte alltid är den perfekta vännen. men jag gör mitt bästa och det vet du och sålänge du är lycklig och glad så är jag det. idag,imorgon,livet ut... lovar du mig det? för jag behöver verkligen dig. jag älskar dig så otroligt mycket min bästa vän lina hallqvist!

2008-06-27 @ 16:29:43
Postat av: Anonym

naaw gulligt

2008-06-27 @ 17:36:09
Postat av: Lina

tack desamma =)

haha ditt namn är så snyggt! (; lina. hahah

2008-06-27 @ 18:00:12
URL: http://linamo.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0