Jag blundar och ber

Hejsan
Kom nyss hem, har varit i snättrninge, höh.
Jag var där med jessica, det var faktiskt riktigt kul.
Jag pissade bakom någon hus, och jessica stog precis bakom , så när vi kommer ut på vägen så kommer det ett par.
så säger jag :
- Det där var riktigt nice! höhö !
haha, jag lovar er, dem kollade typ snett ! :D
Har inte gjort så jättemycket idag, typ chillat.
Behöver inte gå i sommarskola nå mer, HAHAHAHAHAHAAHAHAH ! Tack :D
Jessica ska slagga här inatt , hehe.
Och sen när vi sitter på en väg, så sitter vi och glor på simpson the movie från mitt minneskort, så glor vi väldigt intressant.
Hehe, skriver strax.
/ rockstar

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0