Jag har en lägenhet med två rum

Jag är seg nu, kanske ska sova nån timme eller så gör jag det i bilen , höhö smart jag är då.
Pappa min är påväg hem, haha. har ringt honom två gånger på en timme och frågat vart han är - saknar honom kanske!
Har en videoblogg på g, men musiken i bakrunden låter så mycket, men ni får faktiskt nöja er tycker jag !
Jag har packat klart tror jag. måste gå igenom allt en gång till, för jag lyckas alltid glömma något, haha. men jag är glömsk och jävlig :)
Jag ska ha datan med mig i bilen, men batterierna kanske dör. i dont know.
men ibörjan ska jag nog kolla på film, hehe.
Nej måste kolla igenom allt nu, det blir spännande, höhö.
puss


So how you gonna do it?

I'm gonna trade this life for fortune and fame
I'd even cut my hair and change my name


Kommentarer
Postat av: Anja

Hur kollar du på film i bilen? på datan eller? :)

2008-06-05 @ 14:43:48
Postat av: Lina

Svar: Nej, vi har tv i bilen :-)

2008-06-05 @ 14:46:39
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0